شناسهٔ خبر: 173796 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد؛

بررسی نهایی طرح‌های تفکیکی اراضی نهضت ملی مسکن در کمیسیون ماده ۵

کوچک پور خوزستان معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: طرح‌های تفکیکی اراضی نهضت ملی مسکن و مولدسازی در شهرهای اهواز، هفتکل و بهبهان در کمیسیون ماده ۵ استان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی(خوزستان)، شبنم کوچک‌پور معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه وظایف کمیسیون ماده ۵ بررسی و تصویب طرح‌های تفصیلی، تغییرات و درخواست‌های مردم و شهرداری‌ها است، بیان کرد: طی جلسه ای که با حضور کلیه اعضای کمیسیون ماده ۵ برگزار شد، طرح های تفکیکی اراضی نهضت ملی مسکن و مولدسازی در شهرهای اهواز، هفتکل و بهبهان مورد بررسی نهایی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه در خصوص طرح‌های تفکیکی نهضت ملی مسکن در سایتهای اکسین یک ، ۲ و چهار و اراضی متعلق به ارتش‌ مواردی مطرح شده و تصویب شد.

معاون معماری و شهرسازی خاطرنشان کرد: همچنین موارد مولد سازی برق با توجه به درخواست شرکت سهامی برق منطقه ای و اداره کل زندان های استان مطرح و موارد مورد نظر با موافقت اعضا تصویب شد.

کوچک پور اظهار کرد: کمیسیون ماده ۵ قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری کشور به عنوان یکی از مهم‌ترین کمیسیون‌های حوزه عمرانی است که برای بررسی طرح‌های تفصیلی شهرها و تغییرات بعدی آن‌ها تشکیل می‌شود.